Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Reakcja pedału gazu

(1/3) > >>

emes101:
Witam, otóż intryguje mnie jedna sprawa  :-wstyd
Aktualnie posiadam drugiego jaga, tym razem 3.0 sport (2001)
Mój wcześniejszy jag, 2.1 (2003) entry miał o wiele wiele większą reakcje na pedał gazu, niewielkie wciśnięcie powodowało spory skok obrotów co mi się szczerze podobało, w aktualnym 3.0 jest to strasznie łagodne w porównaniu do wcześniejszego 2.1. Stąd moje pytanie, czy istnieje jakaś forma podkręcania tej reakcji? W znaczeniu dosłownym jeździ mi się dziwnie z większą pojemnością o słabszej reakcji.. Używałem wujka google to jedyne co to jakieś urządzenia do kupienia wyskakiwaly (wcześniejszy jag nic takiego nie posiadał :) )

sobrus:
3.0 ma elektroniczną przepustnicę, a 2.1 ma na linkę, stąd pewnie różnica.

Reakcją więc steruje komputer, a podejrzewam, że Jaguary są raczej dostrajane pod dostojną jazdę, a nie palenie gumy przy ruszaniu.
Jakbym miał strzelać, to trzebaby albo przeprogramować komputer, albo wymienić czujnik przy pedale gazu na coś o bardziej agresywnej charakterystyce.

sztandi7:
Nic z tym nie zrobisz. Ten typ tak ma... Lekkie dociśnięcie pedału gazu i prawie nic się nie dzieje, a trochę mocniejsze już szarpie i wyrywa auto do przodu . Ciężko tu o możliwość jazdy pośredniej...

emes101:
 Lipa to 3.0 xd myślę nad zmianą na 2.5

Boodzio2:
Zamontuj booster przepustnicy ,masz kilka charakterystyk reakcji pedału . U chinczyka od 300 pln zaleznie od wersji.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej