Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Zawieszenie pneumatyczne
Shark:
Witam serdecznie.
Jestem szczęśliwym posiadaczem XF sportbrake 2014 roku z pneumatycznym zawieszeniem (przód oraz tył).
Moje pytanie brzmi jaka jest zasada pracy tego zawieszenia, czy tylko poziomowanie auta czy również podczas szybszej jazdy ( np.autostradą) obniżenie zawieszenia dla lepszej aerodynamiki.
Pytanie bierze się z tego iż w aucie ( komputer pokładowy) niema opcji ustawienia zawieszenia np.comfort,auto,sport.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
rmazurek:
Witaj kolego. Sportbrake (tak samo jak x351) ma w standardzie zawieszenie pneumatyczne tylko z tylu. I oprócz poziomowanie tylu auta i lepszego komfortu (niż na sprężynach ) nic innego się nie da tam zarobić( chyba ze jakiś „afternarket” mod)
Shark:
Właśnie stąd moje pytanie, wiem że sportbrake ma w standardzie samopoziomowanie tyłu auta, ale tak jak pisałem w moim aucie jest pneumatyka również z przodu. Sam byłem zaskoczony, ponieważ myślałem że pełna pneumatyka jest dostępna tylko w wersji portfolio.
W czasie oglądania auta przed zakupem nawet nie zauważyłem że z przodu pod maską jest zamontowane zawieszenie pneumatyczne, szczerze mówiąc jak czegoś nie szukasz to nie znajdziesz. Dopiero mój mechanik kiedy robił mi serwis zwrócił na to uwagę.
Auto prowadzi się obłędnie, do tego 19" felgi, jest trochę twardo, ale przyjemność z prowadzenia bezcenna.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
rmazurek:
Nawet Portfolio nie miało pneumatyki z przodu- tylko z tył - jak twój mechanik to rozpoznał? Masz jakieś foto?
Shark:
Jestem jeszcze w pracy, po pracy zrobię i podeślę. Na górze zawieszenia są pokrywy zaworów od zawieszenia z napisem jak się nie mylę air suspension.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej