Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Koronka ABSu - rozmiar

<< < (2/2)

denver69:
Ja też kupowałem nie tak dawno koronki ABS w V12 i wszystko było O.K. Przed założeniem musisz porządnie wyczyścić przegub i przed założeniem podgrzać koronkę, inaczej jej nie założysz, ja to zrobiłem na dużym palniku zwykłej gazówki, ostygnie i po sprawie. Koronki muszą być ciasno pasowane. Przed nałożeniem pomaluj przegub, nie będzie korodował i koronka dłużej wytrzyma . ;D

najkon:
No i sklep V12 mi odpisał. Mają identyczne te co ja kupiłem.
..fakt tańsze, bo ja swoje zakupiłem za 70 zł szt. ;)

Nie mniej pokazuje to, że tak szczycący się wiedzą na temat Jaguarów warsztat ... jest do bani :/
A czym pomalować (??) przegub?

denver69:
Zdemontuj całą półoś (trzeba odkręcić wahacz wzdłużny) niewygodnie jest czyścić,  malować i nakładać rozgrzaną koronkę na klęczkach. Ja osobiście zdemontowałem półoś, wyczyściłem szlifierką i pomalowałem całość jednoskładnikową szybkoschnącą farbą antykorozyjną, półoś pionowo w imadło, koronka i montaż.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej