Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Kotek ma humory i odpala kiedy mu sie zachce :)

<< < (5/5)

jarek-jerryjag:
 W modelu 1993  najpierw bym wymieni przekaźnik na grodzi z prawej strony pod maską  z podstawą żółtą   on jest od ogrzewania sondy O2 ale jak przestaje działać to przestaje działać przekaźnik pompy paliwowej  .  to co pisałem  jeśli przekaźnik masz niebieski to w 99% masz problem  powinno się tam wymienić wszystkie przekaźniki na czarne uszczelnione LHF 6703AA  . (Fakt ze i czarne czasami siadają . za dużo przenosi natężenia i przypala  przekaźnik )
 prosta metoda sprawdzenia  . wyjąc zamienić  przekaźnik z podstawy zielonej od A/C i zamienić na przekaźnik z podstawą żółtą.  5 min pracy a sprawdzisz czy auto odpala .
  często  też może być palec w aparacie zapłonowy ale najczęściej to on zaczyna przerywać a potem juz nie odpala.
 Wczesne modele miały tez problem z odpowietrzaniem zbiornika   system emisyjny i  tez gasły i nie odpalały  jednak to prosto sprawdzić otwierając korek wlewu. ale to auta z 1988 1989 .

Demo:
Ja mam przekazniki z lewej strony patrzac od przodu lub od wnetrza po stronie pasazera i wszystkie niebieskie, podmienialem miejscami wszystkie przekazniki bo kazdy niebieski jesli sie nie myle byl takiego samego oznaczenia, patrzylem tez te przekazniki od srodka i wygladaja jak nowe, kontakt spreyem nozki tez potraktowalem i oczyscilem, 1993r moj Jag, kupilem wczoraj calego Jaga z 94 roku anglika na czesci i moze uzycze z niego przekazniki i zamienie. Ps. wymienialem caly uklad zaplonowy na nowy, kable, kopulka, cewka, palec rozdzielacza, modul zaplonu.

jarek-jerryjag:
strony samochodu są określane  od strony kierowcy i tak jak siedzisz za kierownica to masz strunę prawą i lewa .
 proste jest patrząc na kierownice w aucie z Anglii . Kierownica jest z prawej strony a jak masz auto europejskie to kierownica jest z lewej strony . Tak samo określa się strony samochodu jak otworzysz maskę czy bagażnik .
  Tym bardziej patrząc w xj40 gdy otworzysz maskę to nic nie widzisz tylko maskę .
 Sprawdź czy w tym angliku co masz sa przekaźniki czarne w 1994 xj40 podstawę bezpieczników już nie kolorowała jest jeden kolor tak ze trzeba parszeć na przewody aby stwierdzić który przekaźnik jest do czego .
 Oryginalne czarne przekaźniki (LHF 6703AA ) były uszczelnione ich się nie  otworzy .
 One miały numer na obudowie . przy okazji sprawdź metalowe połączenia w podstawie czy nie są zaśniedziałe.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej