Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

skrzynia BW66 w XJ6 III serii

(1/2) > >>

xjs:

--- Cytat: qbaty --- Bo skrzynia BW66 to lekka porażka...

--- Koniec cytatu ---
?? Chyba chodzi o nadbieg bo reszta to rewelka czy nie?

wydzieliłem nowy wątek, żeby nie zaśmiecać wątku o v12, bo mam jeszcze kilka pytań, qbaty

qbaty:

--- Cytat: xjs w Maj 30, 2009, 17:39:16 pm ---Chyba chodzi o nadbieg bo reszta to rewelka czy nie?

--- Koniec cytatu ---
To tak, i to, że jest lekko "ospała". Oprócz tego nie zawsze płynnie przerzuca biegi, ale może to cecha mojego egzemplarza  :-\

xjs:
Co to znaczy ospała ? Regulację czułości punktu zmiany biegów masz na pancerzu linki TV która zamocowana jest przy przepustnicy.Gdy naciągasz to będzie wyższy punkt zmiany czyli dłużej ciągnie i chętniej redukuje na niższy z wyższego.Luzując zadziała odwrotnie.Jeśli nie zawsze płynnie przerzuca biegi,wymień płyn Na Mobil ATF220 wyczyść lub wymień filtr.Jeśli nie uzyskasz koloru płynu czerwonego po pięciuset kilometrach powtórz czynność.A na koniec dodaj płyn polepszający pracę automatycznej skrzyni.

qbaty:
No właśnie - może mi pomożesz. Kupując samochód poprzedni właściciel wpsominał coś o szarpaniu skrzyni. Ze względu na barierę językową nie udało się ustalić szczegółów ;) Pierwsze co zrobiłem to wymiana oleju, więc trudno mi powiedzieć jak ona naprawdę pracowała. Teraz objawy są takie: jak skrzynia jest zimna to pracuje  OK. Jednak po nagrzaniu się bardzo brzydko redukuje z dwójki na jedynkę, szczególnie odczuwalne podczas jazdy w korku, kiedy samochód sie toczy. Redukcji towarzyszy coś w rodzaju stuknięcia. To stuknięcie ma miejsce tylko w pozycji "D", w pozycji "2" redukcja jest niemal nie wyczuwalna.

xjs:
Noo ta Wymiana płynu nic nie da.Problem tkwi w hydraulice.Więc trzeba by przyłożyć inny sterownik hydrauliczny,a jeśli to nie pomorze to rozebrać skrzynię.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej