Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

XJ40 V12

<< < (2/3) > >>

Demo:
Tak dla przykladu, ten ktorego wykupili po tygodniu co opisywalem poszedl za 20 tysi i wygladal naprawde dobrze ale o silniku nic sie nikt nie rozpisywal a np. jest jeden do sprzedania za 40tysi w ktorego za naprawy silnika wlozono przez 2 lata 20tysi i gosciu odpuszcza temat i teraz sprzedaje, inny z kolei wlozyl w przekladanie silnika oraz jego remont 40tysi i wystawil go za 35tysi... takich historii jest duzo dlatego strach kupowac cos ponizej 40tysi.

Yoohas:
Łe tam. Przy starym Jaguarze V12 to Ty jesteś Panem sytuacji.

Ludziska często wpakowali furmanki pieniędzy bez pomysłu i teraz rozpaczliwie próbują odzyskać choć część.

Po 24 miesiącach prób sprzedawania skłonność do negocjacji rośnie  8)

@V12 - drze się zapewne ładniej (nie słyszałem takiego wariantu na żywo) ale odnoszę wrażenie, że jednak V12 BMW czy Mercedesa brzmią lepiej. I generalnie są lepszymi konstrukcjami. Tyle, że wpakowane są w mało atrakcyjne opakowania ;)

V12:
Można jeszcze stożki dołożyć jak komuś za cicho ;)
BMW - miałem 750iL, padały skrzynie i nikasil, a Mercedes - pakiet cewek ponad 12 tys. zł...

jako_tako:
Wydaje mi się, że V12 nie powinien brzmieć. Powinien być cichy i tyle.

jzw:
@Demo: mam mysle ze dosyc ciekawego XJ81 którego moge sprzedać. Nie jest ideałem za 40k€, ale byl dobrze serwisowany, wiec mysle ze nie powinien sprawiac niespodzianek (mi nie sprawiał :)). Jakby co to daj znac na priv.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej