Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
XJ40 V12
Demo:
Narazie nie kupuje, robie tylko rozeznanie i doksztalcam sie na przyszlosc kiedy przyjdzie ta "pora" :-chyt ale nie mniej kolega moze wyslac mi na maila fotki swojego to z checia obejrze jakim egzemplarzem dysponujesz.
wwiecha:
ja jeżdżę xj12 z '94 (modelowo '95, to sam początek budy x300, ale w zasadzie te auta niczym się nie różnią) - brzmienia w nim nie szukaj, każde amerykańskie v8 brzmi zdecydowanie lepiej. Auto płynie, jest bardzo ciche, mocy ma pod dostatkiem ;) u mnie poza drobnymi zapoceniami zero problemów z silnikiem czy skrzynią. Nie jeżdżę nim na codzień, ale te kilka tysięcy w roku robię. Ostatnio chociażby 170 km (po Krakowie w godzinach szczytu -> trasa 60 km -> wokół komina -> powrót -> Kraków godziny szczytu) ze spalaniem średnim 17/100. W trasie jadąc emerycko schodzi poniżej 12, w mieście w korkach jakieś 23-24
Asaf:
Jestem użytkownikiem XJ 81 1993 Daimlera Double Six od......20 lat :) Kupiłem go jako szescio letni. 6.0 l V12 Dużo nie jeżdżę ale cieszy mnie już od wielu lat. Jestem zachwycony. Wygląda jak nowy. Jedzie super. Problem po latach jest tylko z hydraulicznym zawieszeniem. Reszta bez zarzutu. Zero rdzy. Wewnątrz jak z fabryki. Nie do sprzedania. Zostanie ze mną na zawsze. Wczoraj dokupiłem do dopracowania Daimler Double Six seria III V12 5.3 l Pewnie dokupię Serię II Daimlera V12 . Konkludując : Proszę sobie nie odmawiać.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej