Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Jak dostosować X250 polift z USA do EU
(1/1)
Mike19:
Witajcie,
Planuję zakup Jaguara XF z 2014-15roku. Auto ma być sprowadzone z USA. Mam w związku z tym parę pytań z natury technicznej.
1) Fale radiowe, jak zrobić, by czytały parzyste/europejskie?
2) Nawigacja europejska, można samemu ją wgrać na dysk, skąd ściągnąć mapy?
3) Czy możliwa jest wymiana licznika na europejski? Konieczna jest wówczas jakaś kalibracja czy są p&p? Wartości, które miałyby być wskazywane to kilometry a nie mile, prędkości w km, spalanie w l/100km.
4) Wymiana reflektorów (bez obrysówek) na europejskie, czy po zmianie konieczna jest wizyta w ASO i adaptacja?
Czy do powyższych jest konieczny jakiś magik z nieoryginalnym kompem? Jakiś specjalny program obsługuje Jaga, jak np VAG cała grupę VW? Czy w razie czego oryginalny komputer jakim dysponuje ASO też poradzi sobie z powyższym?
Z góry dziękuje za odpowiedzi,
Mam nadzieję, że niedługo dołączę już na stałe. :-tylko
rmazurek:
1. nie wiem
2. trzeba pendrive z europejskimi mapami
3. licznik USA bedzie mial dwie skale na cyferblatach, zmiana z MPG na l/100km robi sie w menu
4. Powinno byc Plug & Play (pamietaj ze nie tylko przednie trzeba wymienic)
bartekxf:
Żeby działało radio i navi potrzebny magik z kompem.(dosyć droga impreza)
Reflektory będą działać po podłączeniu ale nie będą się kalibrować - potrzebna adaptacja. (Magik z kompem)
Mam namiar do takiego magika okolice wawy.
Zyg zag:
Witam
zapraszam ;)
oswietlenie, audio, navi, wskazniki tylko czesciowo ;)
pisz na pv,
Pozdro
Nawigacja
Idź do wersji pełnej