Dział Techniczny > XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96)

Geometria

<< < (2/2)

jarek-jerryjag:
przy zbieżności jaguar użył tych narzędzi  i podał informacje dane  jak powinno być zrobione z tymi narzędziami . Problem ze  starsze XJS z tyłu siedzą  i   to narzędzie z tyłu jest prawie zawsze luźne . Przód  jest  trochę inaczej lepiej miec to narzędzie . Na rysunku sa wymiary tak ze dość łatwo to zrobic z grubej rurki .
 Jeśli twoje auto nie ściąga  opony nie są wytarte na bokach  to zbieżność jest tobie nie potrzebna .
 Piszę o  ściąganiu . ważne jest tez jak droga jest pozioma  , czasami ciężko znaleźć równy odcinek na szosie.  Jednak jak auto ściąga to moze być parę problemow nie tylko zbieżność . Przede wszystkim opony .  Powietrze w oponach. itp.  Pierwsza sprawa jak auto ściąga to warto tymczasowo zmienić koła z lewej na prawa i sprawdzić czy nie ściąga w drugą stronę . Oczywiście ze nie jest to zalecane przez fabryki ale aby szybko stwierdzić czy problem jest z oponami czy zbieżność. warto taka próbę przeprowadzić .  Jaguar nigdy nie zalecał zmiany opon z przednich na tylne i odwrotnie . ja zmieniam .

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej