Dział Techniczny > XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96)
Geometria
jarek-jerryjag:
przy zbieżności jaguar użył tych narzędzi i podał informacje dane jak powinno być zrobione z tymi narzędziami . Problem ze starsze XJS z tyłu siedzą i to narzędzie z tyłu jest prawie zawsze luźne . Przód jest trochę inaczej lepiej miec to narzędzie . Na rysunku sa wymiary tak ze dość łatwo to zrobic z grubej rurki .
Jeśli twoje auto nie ściąga opony nie są wytarte na bokach to zbieżność jest tobie nie potrzebna .
Piszę o ściąganiu . ważne jest tez jak droga jest pozioma , czasami ciężko znaleźć równy odcinek na szosie. Jednak jak auto ściąga to moze być parę problemow nie tylko zbieżność . Przede wszystkim opony . Powietrze w oponach. itp. Pierwsza sprawa jak auto ściąga to warto tymczasowo zmienić koła z lewej na prawa i sprawdzić czy nie ściąga w drugą stronę . Oczywiście ze nie jest to zalecane przez fabryki ale aby szybko stwierdzić czy problem jest z oponami czy zbieżność. warto taka próbę przeprowadzić . Jaguar nigdy nie zalecał zmiany opon z przednich na tylne i odwrotnie . ja zmieniam .
Nawigacja
Idź do wersji pełnej