Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Poduszki przedniego amortyzatora, przerobka na niezniszczalne :)
sebek1111:
--- Cytat: Gonzalles w Kwiecień 06, 2019, 00:12:22 am ---proszę o zdanie praktyków.
--- Koniec cytatu ---
Wszystkie inne koncerny samochodowe oprucz Jaguara, to za malo? :D
Gonzalles:
Trochę jest na forum informacji o przeróbce na gumy i chyba tyle samo jest zwolenników i przeciwników.
Podkładka pod poduszkę dolną nie jest za wąska, obejmuje całą gumę?
Chyba spróbuję Twój patent :-V :-thank
sebek1111:
Nie nie obejmuje calej gumy.
Co do sensownosci tej pianki, powiem tak, reszta tuleji (wozka, wahaczy, dolna amortyzatora) sa z gumy, i ta akurat poduszeczka miala by zburzyc caly komfort jazdy. Wolne zarty. Komfort psuja caly czas rozgniatajace sie pianki.
Napchali tego neoprenu w wielu miejscach auta, od chlodnicy po poduszke skrzyni i tylne sprezyny. Wszedzie sie rozpada.
katar83:
No nie przesadzajmy tak, pianki sa genialne, komfort jazdy na nich bije wszystko na glowe i u mnie trzeba wymienic je raz w roku/okolo 20tys km takze no nie jest tak tragicznie :)
Najlepiej by bylo po prostu wyciac sobie szersze pianki, wtedy w ogole byloby swietnie, tylko gdzie dostac taki material? :)
sebek1111:
W tylnych amortyzatorach tez wymieniasz? Czy nie, bo dostep trudniejszy i nie widac ze rozwalone? Skoro wymieniasz co roku, to ile czasu jezdzisz z luzami zanim wymienisz?
Jesli zwiekszysz powierzchnie pianki powiedzmy do 50-60mm, to gdzie bedzie ten komfort skoro wieksza powierzchnia = wieksza twardosc, czyli wyjdzie na to samo co zalozona guma w wielkosci fabrycznej czyli ok 40mm?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej