Jestem świeżo po wymianie klocków z tyłu. Pozwolę sobie podsumować ten wątek.
Nie trzeba podpinać się pod komputer żeby cofnąć tłoczki z tyłu - natomiast należy wyposażyć się w specjalny zestaw narzędzi do cofania tłoczków.
Z przodu czujnik zużycia jest po lewej stronie, z tyłu po prawej. Kontrolka na komputerze zaświeca się kiedy obwód na czujniku zostanie przerwany przez przetarcie, dlatego można zastosować najtańszy czujnik. Z tyłu kostka do której wpina się czujnik była z zewnątrz mocno zabrudzona, trzeba deliktanie się z nią obchodzić.
Samochód gasimy z selektorem biegu ustawionym na pozycji P - nie zaciągamy ręcznego. Po wymianie przed odpaleniem wciskamy kilka razy pedał hamulca aż "stwardnieje", zaciągamy ręczny i odpalamy auto.
Nie wszystkie klocki są przystosowane pod czujnik. Warto się o to dopytać przed zakupem klocków. Ja wybrałem klocki Textara.