Pod moja poprzednią "mądrością życiową" jest link
Ja bym zostawił 95. Wydaje mi się, ze w Twojej v12 na 98 będzie gorzej niż 95.
W mojej - subiektywnej - ocenie, 98 ma sens przy v8-kach już. Zmienne fazy rozrządu, cewki nad świeczkami, bardziej zaawansowane mapy wtrysków, kompresja inna itp. Prawdopodobnie dawkowanie wtrysku będzie inne, zapłon się doreguluje itp. XJR/XKR powinno być lepiej na 98
W xj40 nie czuję ABSOLUTNIE ŻADNEJ poprawy osiągów/spalania. Na trasie temperatura spalania będzie niższa dla 98, być może przez to spalanie będzie lepsze, ale jechałem na 95 i wyszło w sumie podobnie.
Reasumując - 95Vpower to taka sama benzyna jak 95 z neste ( to samo źródło ) z dodatkami poprawiającymi kaloryczność. Słyszałem, że jedynym importowanym paliwem jest VpowerRacing, reszta jest rozlewana z tego samego miejsca co Orlen/Lukoil itp. A dalej to już tylko wlewają uszlachetniacze na stacji
Chociaż pewnie dla "Pana Zenka" z małej stacji na uboczu jest to po prostu woda
Ale powiedz szczerze... Brakuje Ci mocy w v12 :>
Jak tak to automat wymień na 4biegówke - jeździłem w UK, chce mieć v12!