Panowie, tylko nie zapominajcie, że liczba oktanowa nie odpowiada za moc, a za odporność na samozapłon. Lejąc paliwo 98 będzie lepsza kultura pracy silnika, nieco mniejsze spalanie, ale moc mierzona na hamowni jest niższa, niż na 95. Inaczej sprawa się ma z paliwem 100-oktanowym, auto ma już więcej mocy, ale to różne dodatki estrów do tego paliwa sprawiają, że wzrasta moc silnika. Ja kilka razy zalałem V-power racing do swojego XJR'a i mogę powiedzieć, że auto rzeczywiście lepiej się wkręca na obroty i, jak dla mnie, łatwiej zrywał przyczepność na wilgotnej drodze. Było to dość wyraźne, bo przed wjazdem na stację tego nie było, deszcz nie padał, tyle że było trochę mgły. Wiadomo, że wzrost mocy na paliwie V-poer racing jest mały procentowo, ale im większa moc silnika, tym większa będzie pewnie ta różnica.