Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

wypadające zapłony

<< < (2/2)

q_nerk:
Zacznijmy od tego że są to typowe objawy zmęczonych życiem uszczelek kolektora ssącego, przedewszystkim dolnych uszczelek. Wymień komplet (pytanie czy ktokolwiek odkręcał dolną część kolektora). Jakiekolwiek korekty powinno się robić dopiero po ich wymianie. Należy również pamiętać żeby po wymianie odpiąć aku na kilka minut, dopiero wtedy ECU dostosuje mapy na nowo.

juniorbm:
Witam ponownie. Dziękuję za wszystkie sugestie. Odpiąłem aku. X odpalił bez problemu, nie faulował. Jest jednakże bardzo ciepło w porównaniu z temperaturami jeszcze tydzień temu. Korekty wtrysku z minut na minutę spadały. Również odczyty Map sensora spadały. Załączam 3 pliki odczytów wraz ze wzrostem temperatury silnika. Kolejno pokusiłem się o włączenie LPG. I tu zaskoczenie. Dwukrotnie zdusiło kota i zgasł. Nigdy tak nie reagował przy przejściu z PB na LPG. Mało tego wszystkie parametry korekt i Map ruszyły momentalnie w górę. Pojeżdże trochę na benzynie i zrobię jeszcze odczyty. Czyżby instalacja LPG nie do końca prawidłowo ustawiona (a propos jest przelew bez emulator)?

Driv3rrrr:
Trochę wysokie te odczyty z map sensora. Dopiero w normie jest przy 90 stopniach. Stąd masz szarpanie i nierówna pracę na zimno

juniorbm:
Przejeżdżę trochę km na PB i zobaczę co wówczas. Dziękuje za informację.

sobrus:
Korekty na Pb i na LPG nie powinny się zmieniać przy przełączaniu. Im większa zmiana, tym gorzej wyregulowana instalacja.

Oczywiście zakładając, że wszystko jest sprawne.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej