Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

JAGUAR Daimler XJ super V8 (X308) 4.0 363 KM Wersja LONG Warszawa

<< < (2/3) > >>

Jaguar XJ6:
Musiała zostać umyta , w mojej 40-stce jak szukali źródła wycieków , to umyli silnik i cała komorę , i wyglądała jakby by miała nowy lakier ( a przedtem była gruba warstwa tłustego brudu ) .

piorek:
Ale była aż taka błyszcząca? Z tego co mi wiadomo w komorach silnika był zawsze lakier matowy.

Jaguar XJ6:
Wyglądała jak po lakierowaniu , błyszczący metalic-perła  ( sam byłem w szoku jak wyglądał lakier ) .

piorek:
Ciekawe, może w Xj40 było inaczej. Wiem że od 1995 były jakieś zmiany w tym zakresie,ale nie mam dokładnych informacji.
W każdym bądz razie nie widziałem X300 i X308 z błyszczącym lakierem w komorze silnika ani bagażnika, zawsze to był lakier matowy.

maarp:

--- Cytat: TomTomasz w Marzec 12, 2019, 11:59:47 am ---Jakie paski, co masz na myśli?

--- Koniec cytatu ---
Malowane paski boczne, ciągnące się przez cały bok auta. Tylne błotniki strasznie rażą nieodpowiednio namalowanymi paskami.
Paskologiem nie jestem, jednak przy tym aucie to dość istotna sprawa.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej