Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

S III 4.2. Nadaje sie na codzień?

<< < (4/6) > >>

Witek12345:
S3 użytkowany w miejskiej dżungli staje się uciążliwym towarzyszem, podwozie jest nisko osadzone, łatwo zahaczyć o próg zwalniający czy inną przeszkodę, pomimo tylnego napędu promień skrętu jest fatalny, w manewrowanie przeszkadza duży zwis przedni i tylni nadwozia, boczne lusterka mają małą powierzchnię i mało co w nich widać. Auto jest wąskie i jak na standard dzisiejszych limuzyn wcale nie takie długie, ale pomimo dosyć wstrzemiezliwych rozmarów lepiej nim jeździć po długich, prostych trasach niż po osiedlowych uliczkach.

dziadzol:
Na przykład tak, jak ja ze dwa czy trzy dni temu  ;D

Witek12345:
 Za tą kierownicę,w okolicach NARDI,Motolita,to szacunek.

dziadzol:
Nardi Torino  8)

Jaguar XJ6:
130 km/h i 3 tys obrotów ? , tyle to ja mam przy 200 km/h  :-hehe . Własnie na trasie widać jak duże znaczenie ma ilość biegów w skrzyni . Przy takiej samej prędkości w starszym XJ-cie jest 3 tys obrotów , a w nowszym 2 tys , 3 biegi kontra 6 .

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej