Dobrze by było, gdybyś doprecyzował co to za bicie: może szarpać kierownicą na boki /więcej przy hamowaniu/, ale też samochód może podskakiwać jakby jadąc na jajowatych kołach.
Jak rozumiem, chodzi jednak chyba o koła przednie. Bicie pionowe odczuwalne od kół napędzanych może pochodzić np. również od walniętego przegubu wewnętrznego.
W każdym przypadku /mając w miarę pewność jak piszesz, że koła są jednak wyważone/ przystawiłbym czujnik zegarowy; najpierw do boku felgi, gdzieś w okolicy rantu mierząc bicie boczne, potem od środka do powierzchni walca felgi mierząc bicie góra-doł /dwukrotnie: od strony zew+wew/. Jeśli bicie wystąpi idziesz dalej, zdejmujesz felgi i mierzysz bicie na tarczy, tu wystarczy boczne, mierzysz przy krawędzi tarczy. Jeśli będzie bicie idziesz dalej, zrzucasz tarczę i mierzysz boczne bicie piasty. Krzywa piasta doprowadza do skrzywienia tarczy i bicia koła. Piastę może skrzywić patałach dokręcający felę hardokorowym narzędziem na 300 niutonów, ale też można ją uszkodzić uderzeniowo. Co do opony, to przyłóż jakiś dobrze osadzony przymiar /listewkę etc/ , puść koła w ruch, będziesz widział czy opona jest jajkowata. Jeśli piasta jest skrzywiona, nie zamieniaj kół przyód/tył, możesz skrzywić zdrową felgę.