Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)

Duży przebieg

(1/2) > >>

Zainteresowany:
Witam. Na forum znalazłem informacje o problemach z XE po przebiegu 180 tys. km. Czy mógłby ktoś bardziej rozwinąć ten wątek, ponieważ jest poważnie zainteresowany kupnem jaga, który ma już 165 tys zrobione. Silnik 2.0 163km manual

franiux:
Wiem, że odpowiadam za późno, ale to jest HDI 2.0 ? Silniki nie do zdarcia jeśli są prawidłowo eksploatowane. 160kkm to jak nic dla niego.Poczytać na forum Peugeota. Osobiście mam auto z tym silnikiem. Polecam wymienić rozrząd przed 200kkm i można jechać dalej bez obaw. Starsze wersje tych silników robiły bez problemu 600kkm.

rmazurek:

--- Cytat: franiux w Listopad 18, 2019, 16:04:59 pm ---Wiem, że odpowiadam za późno, ale to jest HDI 2.0 ? Silniki nie do zdarcia jeśli są prawidłowo eksploatowane. 160kkm to jak nic dla niego.Poczytać na forum Peugeota. Osobiście mam auto z tym silnikiem. Polecam wymienić rozrząd przed 200kkm i można jechać dalej bez obaw. Starsze wersje tych silników robiły bez problemu 600kkm.

--- Koniec cytatu ---

To nie jest HDI.

Jest to AJ200D - produkcja wlasna JLR.

brawet:
Czy są na forum osoby, która mają wiedzę na temat dużych przebiegów w AJ200D ?

rexmarek6:
jaguar xe 163 km 260 tyś przez 4 lata. Wymiana silnika przy 230tyś na nowy w serwisie. blokujący się selektor biegów, Buczący gwizdający wydech lub kolektor ssący. Niedziała stop start może wyłączony serwisowo. Prowadzenie troche za miękie mam wrażenieże ciąga po jezdni,zero luzów amory 70%. Na trybie sport dużo lepsze prowadzenie. Usztywnia troche układ kierowniczy. Lakier bardzo mięki. Z tyłu dwa foteliki to obowiązkowo zakup przedłużki do pasów bo ręki nie włożysz. Osłona turbiny tarabaniła popękana. Termostat wymieniony uszczelka w środku spadła i nietrzymał. Serwis nie udzielił kolejnemu właścicielowi z jakiej przyczyny został wymieniony silnik.
Spalanie średnie 6,5 l. Na banie do 140km/h równo 5l.
Samochód bardzo żadko spotykany na naszych drogach.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej