Tak Egry są z tzw. gruszkami.
Byłem na komputerze i skasowałem błędy. Przejechałem do momentu aż zapalił się błąd restricted performce i wróciłem do warsztatu by sczytać nowo powstałe błędy na odpalonym silniku. Pojawił się błąd EGR II zamknięty.
Co do samego błędu Restricted ograniczającego wydajność to można go obejść jadąc i trzymając pedał gazu nie dłużej niż ok. jedna minutę, wystarczy ok. 2 sekundy przerwy co każdą minutę jazdy i błąd się nie pojawia, aż do momentu gdy pojawi się błąd Gerbox Fault i auta przy wciśnięciu gazu zachowuje się dziwnie a mianowicie obroty wskakują na 3tys. i auto przyspiesza tylko widać idąca wskazówkę prędkościomierza, wskazówka obrotów stoi na 3 tys. Dziwna sytuacja bo gdy pierwszy zapali się Restricted to skrzynia nie wchodzi w tryb awaryjny. Czy to możliwe że skrzynia wysyła sygnał błędu do komputera, który odcina moc by chronić skrzynie? Około 15tys. temu regenerowane było sprzęgło hydrokinetyczne. Wygląda to tak jakby nie radziło sobie z momentem obrotowym... Czy takie zachowanie może być spowodowane nie odpowiednim olejem którym zalana jest skrzynia?? Jest tam prawdopodobnie inny olej niż ten dedykowany.. A mianowicie ten z tych w kolorze czerwonym , a nie żółty Lifeguard 6.