Autor Wątek: JAGUAR XJ X351 3.0 i problem z DPF  (Przeczytany 2326 razy)

Offline magda621

  • Aspirant
  • Wiadomości: 1
  • Kocham to forum
JAGUAR XJ X351 3.0 i problem z DPF
« dnia: Wrzesień 14, 2018, 08:52:39 am »
Witam,
Mam problem.Podczas jazdy auto nagle łapie wysokie obroty i poddymia mi silnik. Mechanik twierdzi,że muszę kupić nowy DPF, bo mój już się zużył i nie da się go wypalić. Jak myślicie czy faktycznie muszę nowy kupować czy regenerować?  ??????

Offline rmazurek

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.094
Odp: JAGUAR XJ X351 3.0 i problem z DPF
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 14, 2018, 19:14:24 pm »
Nie mass zadnefo komunikatu na wyswietlaczu?
Jest:
I-Pace HSE Black 24MY/ XE 2.0d AWD / MX-5 NB 1.8 TURBO!

By³y:
I-Pace HSE 21MY
E-Pace 2.0d AWD
XJ 3.0D
A1 1.4 TFSI
XF 3.0D
Fiesta 1.0
Accord 2.2 ictdi
Carisma 1.8 GDI
Punto 1.2
323f BG 1.8
Corsa A 1.2

Offline Zyg zag

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 285
    • Facebook
Odp: JAGUAR XJ X351 3.0 i problem z DPF
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 08, 2019, 16:36:31 pm »
Hej

proponuje najpierw sprawdzic zapelnienie dpf,
moze uda sie wymusic regeneracje ;)
co zwykle zreszta sie udaje ;p

a nie od razu wymiana ...,

zapraszam ;)

Pzdr

Jesli nie moge pomodz zdalnie wiecej info tutaj..
https://www.facebook.com/Pierun-Jaguar-Land-Rover-Chiptuning-Hamownia-107072637627373/
Diagnostyka, elektronika, konwersja usa/eu, naprawa, chiptuning ...

Offline Robertleniwiec48

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 210
  • Kocham to forum
Odp: JAGUAR XJ X351 3.0 i problem z DPF
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 17, 2019, 02:14:27 am »
Podjedz do mechanika i niech wyciàgnie dpf . Przepłukać duźà ilościà wody lub specjalnà piankà do czyszczenia dpf . I odrazu zmiana oleju i filtra . Sprawdz tez przed wymianà oleju jego stan czy nie jest za dużo a po wymianie czy stary nie śmierdzi ropà .

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: JAGUAR XJ X351 3.0 i problem z DPF
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 17, 2019, 10:48:32 am »
Jak już się wyciąga to nie ma co się bawić w czyszczenie wodą i piankami za 50 zł. Jedyna opcja wtedy to albo założyć nowy albo oddać do firmy która czyści filtry DPF. Najpierw myją chemią, a później wypalają to w piecu przy temperaturze rzędu 600-700 stopni. Zazwyczaj udaje się schodzić do 1-3% zapełnienia
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline Jagna

  • Aspirant
  • Wiadomości: 2
  • Kocham to forum
Odp: JAGUAR XJ X351 3.0 i problem z DPF
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 04, 2019, 10:01:06 am »
Jak istnieje możliwość regeneracji to regeneruj, nie ma co wtapiać tak dużą ilość pieniędzy w nowy :)