Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
zamek
jarek-jerryjag:
Każdym kluczem Tibbe mozna zamknąć auto . dlatego czasami mechanicy przez pomyłkę zamykają auta z kluczami w stacyjce.
W tych modelach klucz tibbe ma 8 miejsc z trzema nacięciami .
http://www.ebaystores.com/Triple-C-Motor-Accessories-LLC/Jaguar-Tibbe-Keys-Code-Reading.html
jesli kluch jest wytarty zaczyna nie otwierać drzwi przy okazji niszczy blaszki w cylindrze zamka .
najlepiej dobrze obejrzeć klucz czy w miejscach nie ciętych nie jest zaokrąglony ( b-no cuts , jak na załączniku) i dorobić drugi . jesli nie masz pilota to podstawa jest drugi klucz.
co do przebudowania cylindra -zamka to jest to możliwe ale jak wiem wielu za to próbował to robić i bez rezultatu. W latach 1990 Jaguar nawet zrobił kit do przebudowywania tych cylindrów jednak mało komu to się udało złożyć .
Spróbuj najpierw naoliwić cylinder olejem grafitowym .
dobrze ze masz jeszcze cylinder od pasażera strony .Po 1996 tylko jest od kierowcy .Jaguar zaoszczędził na mocowaniu cylindra.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej