Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

zamek

<< < (2/2)

jarek-jerryjag:
 Każdym kluczem Tibbe  mozna zamknąć  auto . dlatego czasami mechanicy przez pomyłkę zamykają auta z kluczami w stacyjce.
 W tych modelach klucz tibbe ma 8 miejsc  z trzema nacięciami .
http://www.ebaystores.com/Triple-C-Motor-Accessories-LLC/Jaguar-Tibbe-Keys-Code-Reading.html
  jesli kluch jest wytarty zaczyna nie otwierać drzwi  przy okazji niszczy blaszki  w cylindrze zamka . 
 najlepiej dobrze obejrzeć klucz czy w miejscach nie ciętych nie jest zaokrąglony ( b-no cuts , jak na załączniku) i dorobić drugi .  jesli nie masz pilota to podstawa jest drugi klucz.
 co do przebudowania cylindra -zamka  to jest to możliwe ale jak wiem wielu za to próbował to robić i bez rezultatu. W latach 1990 Jaguar nawet zrobił kit do przebudowywania tych cylindrów jednak  mało komu to się udało złożyć .
  Spróbuj najpierw naoliwić cylinder olejem grafitowym .
 dobrze ze masz jeszcze  cylinder od pasażera strony .Po 1996  tylko jest od kierowcy .Jaguar zaoszczędził na mocowaniu cylindra.
 

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej