Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Padło auto

<< < (3/3)

Driv3rrrr:
Sprawdzić przewody alternatora i rozrusznika. Któreś robi zwarcie

ziutek567:
Nie podłączaj nawet nowego akumulatora bo zjarasz samochód. Weź nawet najtańszy multimetr i sprawdź rezystancje między klemami + i - na wyłączonym zapłonie (oczywiście bez podpiętego akumulatora) i spróbuj to samo zmierzyć po włączeniu zapłonu tylko nie wiem czy dasz rade ?????? Okaże sie wtedy czy masz zwarcie po zapłonie czy jest stałe. Jak będzie po zapłonie to można wykluczyć, rozrusznik i jego przewody, alternator i jego przewody. Skoro tak szybko ci pada nowy akumulator to przewód który ma zwarcie musi być dosyć grubawy pewnie 6mm2 najmniej

MarekKent:
Mozesz tez sprawdzic kabel od startera. Jest to najgrubszy i najdluzszy kabel w aucie. Idzie on po stronie akumulatora pod podwoziem przez cale auto i laczy sie pod przednim nadkolem. Obsluguje on i rozrusznik i alternator. Ja mialem podobny objaw i wlasnie on byl uszkodzony. Bez problemu kupisz z metra na allegro + zakucia. U mnie smierdzialo wlasnie kolo bezpiecznikow a tak naprawde lecialo spod nadkola

maly1103:
Witam kotek naprawiony padło łożysko na alternatorze dostał przekosu i robił zwarcie dlatego pasek szedł nie równo po rolkach

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej