Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Mycie filtra DPF

<< < (2/2)

Dybas:
Dzieki za wszystkie odpowiedzi, a tak blizej tematu to moze macie jakies swoje sposoby na poznanie kiedy wypalany jest DPF bo w jagu nie jest to w zaden sposob sygnlizowane... Ja probuje obserwowac spalanie podaczas jazdy badz obserwowac " siwy" dymek z wydechu i ta niby charakterystyczna won siarki ale dla mnie to w zaden sposob nie jest wiarygodne... mozna sie tylko domyslac

maron:
u mnie jak wypala to obroty silnika na jeżdzie z tempomatem falują.nie da się nie wyczuć.

rmazurek:
Warto tez zwrocic uwage na dziek wydechu - po jezdzie podczas ktorej odbyl sie process wypalania slychac "cykanie" z duzo wieksza czestotliwoscia niz normalnie.

Zyg zag:
Witam

efekty uzywania testerow do wszystkiego i niczego ;)

serwisowka bez problemow sie robi takie rzeczy,

zapraszam, jesli nadal problem,

a propo zapelnien typu 30 gr i wiecej,
w dalszym ciagu mozna zregenerowac zwykle taki dpf,
bez wymiany na nowy ;)

Pozdrawiam

ArtXF:
Jak nie zapala Ci się żaden komunikat to jeździć, chyba że chcesz nabić komuś kasę wcześniej to dużą wydajność daje płukanie dpf. Jeżeli zapali Ci się komunikat to w pierwszej kolejności radzisz samemu  tak jak to poczyniłeś,  ja bym dał 4tys obrotów na 3 lub 4 biegu i po przebiegu około 10km komunikat powinien sam zniknąć. Jak nie to plukanie.  Skoro samochod z twoją małą ingerencją daje rade to daj spokój. Lepiej sobie Egr przeczyść , kolektor dolotowy , zrób plukanie silnika a dpf  narazie zostaw .

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej