Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Mycie filtra DPF
Dybas:
Dzieki za wszystkie odpowiedzi, a tak blizej tematu to moze macie jakies swoje sposoby na poznanie kiedy wypalany jest DPF bo w jagu nie jest to w zaden sposob sygnlizowane... Ja probuje obserwowac spalanie podaczas jazdy badz obserwowac " siwy" dymek z wydechu i ta niby charakterystyczna won siarki ale dla mnie to w zaden sposob nie jest wiarygodne... mozna sie tylko domyslac
maron:
u mnie jak wypala to obroty silnika na jeżdzie z tempomatem falują.nie da się nie wyczuć.
rmazurek:
Warto tez zwrocic uwage na dziek wydechu - po jezdzie podczas ktorej odbyl sie process wypalania slychac "cykanie" z duzo wieksza czestotliwoscia niz normalnie.
Zyg zag:
Witam
efekty uzywania testerow do wszystkiego i niczego ;)
serwisowka bez problemow sie robi takie rzeczy,
zapraszam, jesli nadal problem,
a propo zapelnien typu 30 gr i wiecej,
w dalszym ciagu mozna zregenerowac zwykle taki dpf,
bez wymiany na nowy ;)
Pozdrawiam
ArtXF:
Jak nie zapala Ci się żaden komunikat to jeździć, chyba że chcesz nabić komuś kasę wcześniej to dużą wydajność daje płukanie dpf. Jeżeli zapali Ci się komunikat to w pierwszej kolejności radzisz samemu tak jak to poczyniłeś, ja bym dał 4tys obrotów na 3 lub 4 biegu i po przebiegu około 10km komunikat powinien sam zniknąć. Jak nie to plukanie. Skoro samochod z twoją małą ingerencją daje rade to daj spokój. Lepiej sobie Egr przeczyść , kolektor dolotowy , zrób plukanie silnika a dpf narazie zostaw .
Nawigacja
Idź do wersji pełnej