Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Zakup 3.0 s/c 380 KM
wolung:
Ja tutaj raczej pytałem o to po zmieniać diesla z dobrym silnikiem na podstawie nie do końca sprawdzonych informacji od zaprzyjaźnionego mechanika.
Pękające wały to przypadłość diesli 2.7D a nie 3.0D więc podstawa szukania nowego auta ma się nijak do rzeczywistości.
zbychuro:
Oj ma się u tego właśnie mechanika /ASO/ stoją obecnie 3 sztuki z pękniętymi wałami 3.0 D .Ale myśę że właściciele nie dbali albo nie znali się na prawidłowej eksploatacji diesla.
Prawdę mówiąc trochę boję się już diesla i dzisiaj zakupiłem 3.0 s/c 380 KM 2017 r .
Jak ktoś chętny to mam na sprzedaż 3.0 D 241 KM 2012 r. 160 tys km ,stan idealny ,wszystko sprawne,po wymianie rozrządu i profilaktycznie panewek korbowodowych /właśnie w trosce o wał no i zacierają się one/,olej zmieniany co 13 tys km.
80 % przebiegu to trasy gł. autostrady,nigdy nie żyłowany na zimnym silniku,turbiny zawsze wychładzane przed wyłączeniem.
British green racing.Spalanie 6,5-7,6 l/100 km.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej