Autor Wątek: zamek  (Przeczytany 1639 razy)

Offline Unitronic

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 52
zamek
« dnia: Luty 10, 2019, 16:46:44 pm »
Witam . Mam dosyć męczący problem ze swoim kotem. Więc drzwi bez problemu się zamykają kluczykiem ale żeby otworzyć auto muszę złapać klucz dwoma rękoma i ruszać góra dół. Jest możliwa naprawa zamka ?. Jest to dla mnie problematyczne bo nie korzystam z pilota odkąd mam jaga. A zamek w drzwiach kierowcy to jedyna opcja na otwieranie i zamykanie auta.

Offline DB_36

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 95
  • ..:: Jaguar XJ40 ::..
Odp: zamek
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 10, 2019, 18:22:48 pm »
Ja mam w sumie 3 klucze, i jednym z nich mogę zamykać i otwierać auto od strony przedniego pasażera.

Offline Unitronic

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 52
Odp: zamek
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 10, 2019, 22:28:35 pm »
Zamek od pasazera nie działa. Nawet klucz nie wchodzi

Offline jarek-jerryjag

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 285
  • Ja kochaminienawidze Jaga to jest jedno s³owo
Odp: zamek
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 10, 2019, 23:34:30 pm »
 który rok produkcji auta . do 1990 były inne klucze potem w 1990  mielismy problem z zamkami Tibbe  , a później z wytartymi  kluczami.
I love and hate Jaguars

Offline Unitronic

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 52
Odp: zamek
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 11, 2019, 10:27:08 am »
Rocznik 1993

Offline jarek-jerryjag

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 285
  • Ja kochaminienawidze Jaga to jest jedno s³owo
Odp: zamek
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 11, 2019, 18:51:13 pm »
 Każdym kluczem Tibbe  mozna zamknąć  auto . dlatego czasami mechanicy przez pomyłkę zamykają auta z kluczami w stacyjce.
 W tych modelach klucz tibbe ma 8 miejsc  z trzema nacięciami .
http://www.ebaystores.com/Triple-C-Motor-Accessories-LLC/Jaguar-Tibbe-Keys-Code-Reading.html
  jesli kluch jest wytarty zaczyna nie otwierać drzwi  przy okazji niszczy blaszki  w cylindrze zamka . 
 najlepiej dobrze obejrzeć klucz czy w miejscach nie ciętych nie jest zaokrąglony ( b-no cuts , jak na załączniku) i dorobić drugi .  jesli nie masz pilota to podstawa jest drugi klucz.
 co do przebudowania cylindra -zamka  to jest to możliwe ale jak wiem wielu za to próbował to robić i bez rezultatu. W latach 1990 Jaguar nawet zrobił kit do przebudowywania tych cylindrów jednak  mało komu to się udało złożyć .
  Spróbuj najpierw naoliwić cylinder olejem grafitowym .
 dobrze ze masz jeszcze  cylinder od pasażera strony .Po 1996  tylko jest od kierowcy .Jaguar zaoszczędził na mocowaniu cylindra.
 
I love and hate Jaguars