Dział Techniczny > XJ X350, X358 (2003-2009)
Zbieżnosć
mbolo:
No właśnie nie czuć usztywnienia układu. Może zbieżność jest OK. Tylko coś z tymi czujnikami się podziało.
marti:
Gdyby czujniki wariowały to by się z automatu zapalał komunikat, a najprawdopodobniej zawieszenie przechodziło by w tryb awaryjny, raczej szukałbym problemu w zawieszeniu, w pierwszej kolejności za usztywnienie odpowiadają amortyzatory i maglownica, ale to wszytko to tylko gadanie jak nie sprawdzisz w serwisie to się nie dowiesz, może się okazać że ustawienie zbieżności załatwi problem
camaro:
Dlatego na samym wstepie zaproponowalem kompa i adaptacje zawieszenia (kalibracje) aby zaoszczedzic stracony czas i pieniadze dopiero potym zaczac dalsze prace bo niewiadomo jakie bledy wywalilo jak pisalem tez wczesniej to jedno z najbardziej usterkowych zawieszen i upierdliwych jakie mozna wymyslec. Domowym sposobem aby sprawdzic te 3 czujniki wystarczy odpiac obejmke mocujaca i delikatnie podniesc czujnik potem opuscic zwrucic uwage na to czy auto reaguje czyli opada albo sie unosi. Kazdy czujnik sprawdzoc tak z osobna bedziesz mial pewbosc ze to nie ich wina bo one sieja duzo zamieszania jesli sie przycinaja. Ppdobny efekt da ci nieszczelnosc jednego amora
mbolo:
Mam ważne pytanie. Czy taka kolejność jest dobra. Robię zbierznosć a później jadę na adaptacje zawieszenia ?
marti:
Równie dobrze możesz odpalić silnik a dopiero później zalać go olejem :-hehe, poziomowanie zmienia geometrię kół, ale cóż kto na sile oszczędza zawsze dwa razy płaci :-super
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej