Witam..
Od ok. 2 lat jestem w posiadaniu Xfa 3.0d 241.
Dzieki wyszukaniu wielu tematow tutaj,ogarnalem wiele niewiadomych mi spraw po kupnie ktore wyszly... min. Oswietlenie wnetrz mrugajace, problem z dsc i kilka doslownie innych drobiazgow..
Autem zrobilem bez awaryjnie ok. 30tys km. Dotychczas tylko 3 wymiany oleju..
Zaniepokojony bez stresowym uzytkowaniem postanowilem zadzwonic do serwisu Jaga z mysla ,ze zaczerpne informacji o Tym co w nie dalekiej przeszlosci bylo przy nim robione.. myslalem o serwisie skrzyni, rozrzadzie itd.. dostalem odpowiedz ze auto bylo serwisowane w Niemczech i tam szukac informacji. Z moim Niemieckim jest to slaba opcja.
Jest jakis sposob na sciagniecie historii z tamtad bez tel. komunikacji?
Chcialbym wiedziec co bylo robione juz w Tym autku miec jakas wiedze..
W styczniu przymierzam sie do glebokiego serwisu
Chce zajrzec do rozrzadu, wymienic olej w skrzyni i zrobic to co bedzie trzeba.
Czy ktos moze podpowiedziec na co zwrocic uwage przy przebiegu 215 tys ?
Chcialbym wszystko zrobic za jednym razem i cieszyc sie jazdą..
Auto na dziej dzis ma 2 mankamenty
-nie dziala podgrzewanie tylnej szyby. Wlacznik dziala,swieci i zakloca radio przy Tym
-Drugi powazniejszy przy odpalaniu na zimnym badz dluzszym postoju 2sek cykanie. Duzo juz czytalem na ten temat na forum..
Od kilku osob slyszalem zeby uwazac na ten silnik 3.0 litrowy , ze to ta sama wadliwa konstrukcja co 2.7 (pekajacy walek) takze wolalbym zapobiec takim tragedią.
Czy przy wymianie rozrzadu zaleca sie wymiane profilaktyczna pompy oleju? Zastanawiam się ,poniewaz to moze ona po odpaleniu auta nie domaga te 2 sek w rozprowadzeniu oleju..
1 post, przepraszam za stek pytan i nie zgodnosci. Pozdrawiam Łukasz