Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Pierwsze naprawy po zakupie - Jaguar XF 3.0 Diesel - 272k km

<< < (3/3)

wolung:
Dzisiaj kotek pojechał do serwisu specjalizującego się w Jaguarach zrobić tzw. overcheck.

Ciekawe co wyjdzie. Lista pewnie będzie niemała.

Miałem okazje go sobie zobaczyć od spodu i tak:

Tylny amortyzator prawy do wymiany (luz na gumie).

Z przodu wahacze do wymiany (prawdopodobnie wyrobione gumy przez co trzęsie kierownica przy hamowaniu na dużych prędkościach).

Nieszczelność przy Katalizatorze.

Zgodnie z opisem na zamieszczonym rysunku chodzi o katalizator

Zastanawiam się czy takie rozwiązanie się sprawdzi - https://www.ebay.co.uk/itm/2-5-x-10-63-x-250mm-Downpipe-Exhaust-FlexiPipe-Repair-flexi-pipe-2-1-2/182762603384
Jak nie, to zobaczę ile zaśpiewają w serwisie. Zastanawiam  się, czy po prostu nie kupić całego katalizatora. Ma ktoś może do sprzedania?

Samochód był wcześniej u nich serwisowany i zalecali wymianę paska rozrządu przy 112 tys. mil. Niestety nie wiem czy w końcu był wymieniony czy nie, ale pewnie jakby nie był wymieniony to raczej 170 tys. mil na jednym pasku by ten samochód nie przejechał.


--- Cytat: milet w Listopad 30, 2018, 13:29:45 pm ---Standard. Wyciągnij panele ze światłami (trzeba delikatnie podważyć), wyczyść styki.

--- Koniec cytatu ---
- dzięki  - pomogło.

 Ostatnio wyszedł jeszcze problem z ogrzewaniem. Pomimo obniżenia temperatury cały czas waliło gorącym powietrzem do kabiny. Dopiero po podpięciu kota do komputera i skasowaniu błędów klimatyzacji się uspokoiło. Ale pewnie to tylko doraźne odłożenie problemu w czasie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej