Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Komunikat o klockach hamulcowych

<< < (4/5) > >>

Bartosz:
Do wciskania tloczkow wystarczy zwykly zacisk stolarski typu G :-V

wolung:

--- Cytat: zbychuro w Listopad 28, 2018, 19:12:24 pm ---https://allegro.pl/zestaw-do-wciskania-tloczkow-hamulcowych-12-el-i6950790009.html

tu masz ten zestaw na allegro najtańszy dla amatora idealny,zrobisz tym kazde auto,tylko trzeba dobrać odpow. kółko do twojego tłoczka.mam ten sam zestaw i uzywam do jaguara ,mini,hondyi mustanga.
przyjemnej pracy!!!

--- Koniec cytatu ---

Macie jakieś namiary na ten zestaw na ebay? Nie mogę znaleźć a będę potrzebował przy wymianie tarcz i klocków.

rmazurek:
Ja mam w sumie identyczny jak ten:

https://www.ebay.co.uk/itm/UNIVERSAL-NEW-BRAKE-CALIPER-PISTON-REWIND-WIND-BACK-TOOL-KIT-22-34-PIECES-SET/391301943457?epid=18027209959&hash=item5b1b69d0a1:g:mJEAAOSw9mFWK0Uv

Bartosz:
Male sprostowanie - zacisk typu G tylko wcisnie tloczki z przodu. Na tyl do wciskania trzeba miec ten zestaw co kolego wyzej wkleil.

bananix:
Jestem świeżo po wymianie klocków z tyłu. Pozwolę sobie podsumować ten wątek.

Nie trzeba podpinać się pod komputer żeby cofnąć tłoczki z tyłu - natomiast należy wyposażyć się w specjalny zestaw narzędzi do cofania tłoczków.
Z przodu czujnik zużycia jest po lewej stronie, z tyłu po prawej. Kontrolka na komputerze zaświeca się kiedy obwód na czujniku zostanie przerwany przez przetarcie, dlatego można zastosować najtańszy czujnik. Z tyłu kostka do której wpina się czujnik była z zewnątrz mocno zabrudzona, trzeba deliktanie się z nią obchodzić.
Samochód gasimy z selektorem biegu ustawionym na pozycji P - nie zaciągamy ręcznego. Po wymianie przed odpaleniem wciskamy kilka razy pedał hamulca aż "stwardnieje", zaciągamy ręczny i odpalamy auto.

Nie wszystkie klocki są przystosowane pod czujnik. Warto się o to dopytać przed zakupem klocków. Ja wybrałem klocki Textara.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej