Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Restricted perfomance

(1/2) > >>

Dycu:
Witam
Mam pewien problem a mianowicie jak w swoim xf chce trochę bardziej przygazowac takpowyzej 2600 obrotów włącza mi się kontrolka restricted performance I samochod Przechodzi w tryb awaryjny i traci kompletnie moc. Dużo czytałem na ten temat na angielskich stronach ale specyficzny jezyk angielski nie pozwala mi zrozumieć wszystkich słów. Mam pytanie czy może to być sterownik turbiny? Jeśli tak to czy kupić nowy czy może jest jakiś sposób żeby go naprawić

tomasz:
nim zaczniesz wydawać pieniądze na części to podepnij go pod komputer i zobacz błędy to najtańsza wersja

nordyk:
Odpal silnik jedną osoba niech bazuje a Ty słuchaj i macaj wszystkie przewody od IC, zdejmij pokrywe z silnika i tam popatrz czy nie jest zapaćkane olejem. U mnie strzelił króciec zaraz przy chlodnicy IC I jak żona mocno go cisnęła też był czerwony komunikat identyczny jak Twój. Co nie oznacza, że może być coś innego. Żałuję, że zgodziłem się na jaga ale żona się uparła.... potem przewód aluminiowy od klimy pękł, a żeby to wyjąć i założyć nowy - masakra. Mam nadzieję że nic się już nie będzie dziać, ale gdy mam nim gdzieś jechać mam poczucie że może się coś znowu spierd.... gdy jeżdżę swoją Themą - chrysler nie mam takiego poczucia ze coś się stanie.

maron:
bez kompa to czcze gadanie ale coś podobnego miałem gdy fiksowały mi turbiny.Wystarczyło raz nalać do baku  specyfik do czyszczenia wtrysków i po problemie. :-V

nordyk:
Co to za specyfik nalałeś, napisz jeśli pamiętasz. thx

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej