Dział Techniczny > XJ X351 (2009 - obecnie)

JAGUAR XJ X351 3.0 i problem z DPF

(1/2) > >>

magda621:
Witam,
Mam problem.Podczas jazdy auto nagle łapie wysokie obroty i poddymia mi silnik. Mechanik twierdzi,że muszę kupić nowy DPF, bo mój już się zużył i nie da się go wypalić. Jak myślicie czy faktycznie muszę nowy kupować czy regenerować?  ??????

rmazurek:
Nie mass zadnefo komunikatu na wyswietlaczu?

Zyg zag:
Hej

proponuje najpierw sprawdzic zapelnienie dpf,
moze uda sie wymusic regeneracje ;)
co zwykle zreszta sie udaje ;p

a nie od razu wymiana ...,

zapraszam ;)

Pzdr

Robertleniwiec48:
Podjedz do mechanika i niech wyciàgnie dpf . Przepłukać duźà ilościà wody lub specjalnà piankà do czyszczenia dpf . I odrazu zmiana oleju i filtra . Sprawdz tez przed wymianà oleju jego stan czy nie jest za dużo a po wymianie czy stary nie śmierdzi ropà .

Driv3rrrr:
Jak już się wyciąga to nie ma co się bawić w czyszczenie wodą i piankami za 50 zł. Jedyna opcja wtedy to albo założyć nowy albo oddać do firmy która czyści filtry DPF. Najpierw myją chemią, a później wypalają to w piecu przy temperaturze rzędu 600-700 stopni. Zazwyczaj udaje się schodzić do 1-3% zapełnienia

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej