Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Termostat 4.2 298 KM
rmazurek:
Ceny w PL sa bardzo z kosmosu.
Poszukaj na Ebay lub na britishparts.co.uk
V12:
kmb007, właśnie termostaty miałem na myśli. To część o krytycznym znaczeniu dla poprawnego działania ukł. chłodzenia.
Proszę https://www.britishparts.co.uk/search/aj811788
Całe 8zł taniej bo VAT niższy, a teraz dodaj koszt przesyłki z UK...
xsnailx:
100*c to nie komunikat o przegrzaniu, ten termostat otwiera się dokonca przy 102c... Secundo w 4,2 jak robisz auto dla siebie to odrazu wymień z obudową. Ja bym za jednym razem machnął na twoim miejscu pompę wody. W v12 jest zamiennik proflow, doplacisz trochę ale masz Święty spokój
kmb007:
Xsnailx dzieki za info. Co do temperatury, to jak mierzylem mialem ponad 110 stopni, ale nie sprawdzalem jeszcze w momencie jak pokazywalo info o przegrzaniu. Wylaczylo mi wtedy klime. Stalo sie to juz ze 3x w ciagu ostatniego miesiaca wiec na 100% termostat do wymiany. Dzieki z ainfo o pompie :)
sobrus:
Ja w Roverze wymieniłem na zamiennik dość znanej firmy Vernet i efekt był taki że o mało nie ugotowałem uszczelki pod głowicą, bo czasem nie do końca się otwierał i właśnie w upalne dni układ nie wyrabiał.
Wymieniłem drugi raz na oryginał Waxstat i jeździ do tej pory czyli z 8 lat.
Uszczelka w V8 to raczej niemały wydatek więc bym nie kombinował.
Ten termostat i tak dość tani jak na taką furę, bo do małego X-Type pare lat temu płaciłem 450zł za C2S43430.
Chociaż teraz na V12 widzę też po 82zł golasa bez dodatków :-super.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej