Dział Techniczny > XJ X300, X305, X308 (1994-2003)
Pomocy. Otwieranie bagażnika x300 96'
rafalg:
Cześć,
Kiedyś jak mi padł akumulator i nie mogłem otworzyć klapy a niestety wszystkie inne metody zawiodły (podłączanie zasilania przez zapalniczkę itp) poszedłem na "całość".
Mianowicie odkręciłem tablice rejestracyjną i nawierciłem mały otwór ok 3 mm nad zamkiem. Potem zostaje zabawa i wyczucie. Zagiętym drucikiem z haczykiem złapałem cięgno bagażnika i się udało.
Parę minut i po kłopocie. Dziurkę zabezpieczyłem przeciw korozji i została na "później".
Rafał
Mietek:
Co prawda chciałem tego uniknąć, ale jak nie znajdę rozwiązania to będę musiał tak uczynić niestety...
Mietek:
Panowie. Udało się! Obyło się bez wiercenia! :)
Diagnoza:
Wypadło cięgno od zamka - powód braku reakcji na kluczyk.
Zerwana wiązka na klapie bagażnika - powód braku reakcji na elektryczne otwieranie z trzech źródeł.
Mój mechanik magik dostał się przez oświetlenie tablicy z kamerką i haczykiem. Trochę zabawy i otwarte :)
pio_trek:
Pytanie odnośnie oryginalnych kluczyków dla x308. Przy nowym aucie były dwa czarne kluczyki + dwa piloty + jeden zielony kluczyk? czy coś jeszcze?
I do czego służy zielony? domyślam się że jest to serwisowy kluczyk ale do czego dokładnie służy, co otwiera, zamyka uruchamia a czego nie.
W swoim aucie posiadam jeden czarny kluczyk z pilotem i zielony kluczyk, zastanawiam się nad dorobieniem czarnego na wypadek utraty kluczyka z pilotem.
Choina:
Zielony nie otwiera bagażnika i schowka.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej