Dział Techniczny > XJ X350, X358 (2003-2009)

Błędy 0420 i 0430

<< < (2/3) > >>

Driv3rrrr:
Popieram słowa Pawła. Kumaty majster i będzie wiedział

xsnailx:
cos w tym jest, trasa cieszyn-malbork po autostradach u mnie w volvo uleczyla problem z odpalaniem auta na cieplym silniku :) - auto mimo ze to benzyna bylo jezdzone "miastowo"

--- Cytat: rav w Lipiec 31, 2018, 19:28:57 pm ---Masz LPG? Nie znam się na mechanice, ale u mnie w S-Type też miałem te same błędy. Jeździłem z Check Engine bardzo długo. Gazownik założył mi emulator ciśnienia paliwa i błędy już się nie pojawiają  :-super

--- Koniec cytatu ---
najpierw trzeba wyprowadzic auto na benzynie, akurat bledy kata ciezko by powstaly od zlej emulacji pompy paliwa. raczej z uwagi na rozjazd mapy.
co bym zrobil to 1 zrzucil klemy na 30 min, odpalil auto, poczekal az sie zaadoptuje przepustnica i nagrzeje do 90 stopni. wylaczyl i jezdzil z 2-3 baki na benzynie (tyle trzeba by ecu zebralo poprawne statystyki - widac to zreszta w sdd).
jesli bedzie ok to atakowac ogarnietego gazownika, jak nie to diagnozowac dalej co sie tam dzieje

--- Cytat: rav w Lipiec 31, 2018, 19:28:57 pm ---Masz LPG? Nie znam się na mechanice, ale u mnie w S-Type też miałem te same błędy. Jeździłem z Check Engine bardzo długo. Gazownik założył mi emulator ciśnienia paliwa i błędy już się nie pojawiają  :-supera

--- Koniec cytatu ---

mbolo:
Tak też już wczoraj zrobiłem . Mam za sobą 100 Km na razie nic nie wyrzuca.  Zobaczymy co dalej.

Maciej Franciszek:

--- Cytat: a1410 w Lipiec 31, 2018, 17:31:29 pm ---Napisałem to już kiedyś w innym wątku, ale powtórzę; spróbuj przedmuchać katalizatory jazdą autostradową, tzn. z prędkością 200+ przez 200km. To najprostszy sposób na oczyszczenie przypchanych katów. Teraz jest gorąco, to może nawet wystarczy trochę krótszy dystans...

--- Koniec cytatu ---