Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

Jaguar XJ X350 4.2 V8 Poznań za jedyne 15 tys!

<< < (3/5) > >>

jaguarstype2004:
pewnie w takiej kwocie kupił, ale akurat kwota zakupu przy ocleniu nie ma znaczenia, celnik wylicza wg wartości rynkowej 18.6% czyli jakieś 4-5 k za cło, jak ma się kogoś kto się zajmuje rejestracją, to zaniżają wartość, ale nie ma szans żeby 1500 zł wyszło clo, raczej w okolicach 2 tys zł, dzięki kolego za info, zaproponowałem 12 tys za niego i nic, także chyba odpuszczę bo kosztów jest trochę, a chciałbym zrobić go tak jak należy, popytam jeszcze o te wgnioty właśnie,auto dalej jest na ogłoszeniach, więc albo gość sprzeda taniej,albo szpachla po taniości i na sprzedaż tak jak pisałeś,chyba że za 15 ktoś łyknie

Cena 14 k już za niego jednak

chris1796:
nie ma co się spieszyć, z ceny nie chciał zejść, bo jak dwóch pyta to znaczy że ktoś kupi. I się podjarał. Ja przedwczoraj jechałem po subaru dla małżonki. Ale osoba prywatna to z ceny 33 kpln zrobiliśmy 26,3 kpln. I miałem jechać po to X350. Ty wstawiłeś zdjecią, obgadałem z moim lakiernikiem. Zadzwoniłem do gościa. Zaproponowałem 10kpln. On powiedział że 15kpl jest bez negocjacji. Ja mu na to, że powodzenia, że zobaczy że za więcej niż za 10kpln nie sprzeda. Jak zejdzie do 12 kpln to zadzwoń do niego, ze mu dasz minej (o ile chcesz) Ja już go nie chcę bo ciężko te wgniecenie zrobić bedzie dobrze (w miarę tanio) wiec jak bedziesz chciał to mogę też do niego zadzwonić np z propozycją 7kpln, żeby nie myślał sobie ,ze tanio pójdzie. Wiem 7kpln to wartość gratów, nawet mniej niż gratów. Za 10 kpln warto by było podjąć próbę. Jak masz wpisane, że auto uszkodzone to cło naliczają jak za normalne?

jaguarstype2004:
Ja tak kupowałem s type na włoskich tablicach, wychodziło ponad 4 k akcyzy, chcieli policzyć z ok 25 tys wartości rynkowej (ponad 2 lata temu) mimo że był obrysowany wszędzie,mogłem wziąć rzeczoznawcę, który bierze ponad 400 zł za taką wycenę dla urzędu celnego, ale oni mają mega dziwne obliczanie, np padnięty silnik to dla nich 1500 zł wartości mniej, a wystarczy np ściągnąć drzwi i wyjąć fotele z auta i z takiego jaguara z 30 tys robi się wartość 15 dla nich,  ogarnąłem gościa co za 3 stówki, zajął się wszystkim sam,tłumaczenie zrobił, akcyzę, ja musiałem tylko gotowy dowód rejestracyjny odebrać. Akcyzę zrobił mi wtedy na 1600 zł jakoś,po prostu ugadując się z celnikiem żeby jak najbardziej zaniżyć wycenę tak żeby legalnie było mimo wszystko (mają swoje widełki) to był czas jak akcyzę mieli mocno obniżyć na duże silniki i jeździlem pół roku na włoskich tablicach, czekając, niestety do tej pory nic się nie zmieniło,a szkoda 

jaguarstype2004:
Na dniach jadę obejrzeć tego jaga. Mam już firmę, która profesjonalnie wyciągnie te wgnioty,co prawda nie w cenie wyklepania u blacharza, ale autko chcę zrobić jak najlepiej można, mieszcząc się w 20 k budżecie. Drzwi też mają wgnioty, planuję raczej je wymienić na nowe, ale musiałbym ogarnąć z szybami z 03-04 rok, żeby nie przekładać, chcę tak zrobić żeby szpachli jak najmniej było. Z prawej błotnik tył, delikatnie wygięty, generalnie sporo pracy, jeśli chce się to dobrze zrobić, obawiam się tylko,żeby w jednym kolorze potem był na koniec, nic tak mnie nie wkurza, jak każdy element w innym odcieniu. Szybę przód wstawię używaną z innego x350, jak używki są po 600 zł to nie wiem po ile są nowe szyby. Klapa tył wgniota do wyciągnięcia, ale zobaczę jeszcze w jakim stanie. Myślę że założę temat w galerii, jeśli są chętni popatrzeć na prace nad kotem jeśli dojdzie do transakcji.

rav:
Na początku już miałem pisać, żebyś zakładał temat w galerii (bo ciekaw jestem, jak doprowadza się takie auta do fajnego stanu), ale doczytałem do ostatniego zdania  :-super

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej