Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Kickdown
Yoohas:
No to jeszcze raz z tym kickdownem.
Jak to jest? Mam Daimlera z 1993 r., 4.0. Mam przycisk S/N/1 przy skrzyni.
I nie muszę deptać 2 razy gazu. Wystarczy raz w podłogę i samochód redukuje (w trybie N zazwyczaj o 1 bieg, w trybie S czasami o 2 biegi).
KRISS:
No i ok, tak ma być
na S redukuje Ci do najwyższego możliwego biegu przy kick down
na N na poprzedni przy 1, przy 2-ch na dwa w góre - jeżeli jest taka możliwość tylko
Różnica jest taka że na Sport ciągnie do końca na N do 3500 obr/min ( ca about )
Feler:
W opcji S redukuje do możliwie najniższego biegu bez konieczności dwukrotnego deptania w pedał gazu, raz i gna ile sił - szybsze i wygodniejsze ;) Taką samą redukcję zapewne możesz uzyszkać w opcji N poprzez dwukrotne wciśnięcie pedału gazu.
Kurde no i KRISS mnie wyprzedził o 3min22 sec... :)
KRISS:
przepraszam :-V :) :) :) :)
Yoohas:
Temat się rozwija.
Chyba wszystko rozumiem.
W trybie S wciskam i się nie martwię.
W trybie N jeśli chcę żwawiej to wciskam 2xpedał gazu.
U mnie w trybie N ciągnie raczej do 4500 niż 3500 obrotów.
To w takim razie jeszcze jedno pytanie - czy jeśli przed przyspieszaniem przełączam tryb z N na S to to szkodzi skrzyni?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej