Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
centrowanie
Unitronic:
Czy któryś z Was posiada w Jagu szprychy? Jeśli tak to gdzie je centrujecie?
trabant66r:
Ja posiadam szprychy. Niestety z tego co się dowiadywałem tych kół się nie centruje a przynajmniej konstrukcja koła jest taka że po skrzywieniu nadaje się niestety na złom. Pytałem u jednego człowieka który centruje koła motocyklowe i powiedział że może się podjąć wycentrowania. Koszt 250-400zł/szt. Zewnętrzna część felgi jest walcowana na zimno i nie bardzo poddaje się szprychom a do tego końcówki szprych są zalane gumą-silikonem żeby koło było szczelne i nie uchodziło powietrze. Także raczej ciężki temat. Jak znajdziesz kogoś kto się podejmie i zrobi to dobrze to napisz na forum żeby było dla potomnych ;-).
Wrzuć fotkę swoich kół jak możesz.
Demo:
Wlasnie wrzuccie fotki swoich kol szprychowych, kiedys myslalem zeby takie zalozyc do xj40 ale po rozmowie z kilkoma osobami ktore takie kola posiadaly jednak zrezygnowalem z tego pomyslu. Wiecej problemow niz pozytku ale przyznac trzeba ze wygladaja super. Zalezy jaki wzor oczywsicie :)
trabant66r:
Jeżeli jeździsz nim na co dzień to jest to problem krawężniki nie wspominając o czyszczeniu, ale jak jest to auto na weekendowe przejażdżki to polecam. 40tka wygląda na nich super. Gdzie się nie zatrzymam to każdy ogląda samego Jaguara i felgi:-) na zwykłych felgach nie był by taki wyjątkowy i nie wyróżniał by się w tłumie innych samochodów. Także jak masz to zakładaj :-)
jarek-jerryjag:
To co trabant66r pisze . Jakie problemy!
Raz ze koła więcej ważą niż aluminiowe. , dwa niby mają uszczelnienie ale lepiej dętki wsadzać .
czyszczenie nie jest tak straszne , ja kupuje specjalny płyn do czyszczenia takich kół, jakiś kwas rozcieńczony i wyczyści każdą szprychę za pierwszym razem.
Teraz ważna jakie szprychowe koła masz czyli jakiej firmy . Jest sporo firm . Kiedyś kupiłem komplet na złomowisku niby z Anglii firmy MWS. te koła były na xjs z 1986 Chyba ta firma wtedy zaczynała robić koła szprychowe? Oczywiście nie w Anglii tylko w Indiach . Potrzebowałem 5 szprych o rożnych długościach wysłałem wymiary # fabryczny kół i d..a . zapłaciłem ponad 100 funtów i przysłali z kół nowszych nie pasujących do tych moich . Kazali odesłać żeby wymienić Koszt z USA większy niz kupno kola. Wywaliłem koło na złom a trzy sprzedalem na e-bay pojedynczo .
Tutaj te koła na złomowiskach chodzą tanio bo są stalowe . Jak dostaniesz ładny komplet to około 100 dolców Aluminiowe około 60+ za felgę i to zależy jeszcze od wielkości . Problem żeby znaleźć DAYTON i do tego szprychy nierdzewne (pomarzyć dobrze) Wiele osób czeka tylko na złomie na te koła . Płaca 100 a na eBay sprzedają za 500+.
Koła jak pisałem ładnie wyglądają, ale nie do wszystkich Jaguarów
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej