To co trabant66r pisze . Jakie problemy!
Raz ze koła więcej ważą niż aluminiowe. , dwa niby mają uszczelnienie ale lepiej dętki wsadzać .
czyszczenie nie jest tak straszne , ja kupuje specjalny płyn do czyszczenia takich kół, jakiś kwas rozcieńczony i wyczyści każdą szprychę za pierwszym razem.
Teraz ważna jakie szprychowe koła masz czyli jakiej firmy . Jest sporo firm . Kiedyś kupiłem komplet na złomowisku niby z Anglii firmy MWS. te koła były na xjs z 1986 Chyba ta firma wtedy zaczynała robić koła szprychowe? Oczywiście nie w Anglii tylko w Indiach . Potrzebowałem 5 szprych o rożnych długościach wysłałem wymiary # fabryczny kół i d..a . zapłaciłem ponad 100 funtów i przysłali z kół nowszych nie pasujących do tych moich . Kazali odesłać żeby wymienić Koszt z USA większy niz kupno kola. Wywaliłem koło na złom a trzy sprzedalem na e-bay pojedynczo .
Tutaj te koła na złomowiskach chodzą tanio bo są stalowe . Jak dostaniesz ładny komplet to około 100 dolców Aluminiowe około 60+ za felgę i to zależy jeszcze od wielkości . Problem żeby znaleźć DAYTON i do tego szprychy nierdzewne (pomarzyć dobrze) Wiele osób czeka tylko na złomie na te koła . Płaca 100 a na eBay sprzedają za 500+.
Koła jak pisałem ładnie wyglądają, ale nie do wszystkich Jaguarów