Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Jaguar XF 4.2 V8 kilka pytań

<< < (2/3) > >>

jaguarstype2004:
dzięki koledzy, właśnie dlatego interesuje mnie tylko i wyłącznie V8 i założenie gazu, w s-type też mam gaz i nie ma większej oszczędności niż jazda na gazie, diesle w jaguarach i nie tylko są upierdliwe i drogie w utrzymaniu, jeden przejedzie 300-400 tyś drugi klęknie przy 200,czy nawet mniej, dlatego wybieram pancerne V8, czekam na wszystkie wypowiedzi na temat xf,będę wdzięczny.

xsnailx:
Mam v8 sc :) jezdzi dobrze (na lpg tez), niestety co dzienne porownanie mam tylko do volvo s60 t5 260KM . Plynnosc oddawania momentu jest lepsza w jagu. skrzynia zf tez lepiej biegi zmienia niz asin w volvo.

 Z awarii to po czasie lubia sie rozpasc elementy plastikowe typu wezyk podcisnienia czy legendarna juz wrecz uszczelka od podcisnienia hamowania. drobnostki generalnie. Jak ktos dba (pilnuje zmian oleju w silniku / skrzyni itp) to posluzy.

co do wygluszenia to lepiej niz w volvo, audio tez lepsze (mam wersje b&w)

nordyk:
Milet jak sprawdzić dpf-a ? Tylko przez skaner diagnostyczny. Myślę,że jak dpf jest zapchany to to czuć, auto słabnie nie wchodzi na obroty, musi się zapalić coś na blacie.  Jakim olejem był zalewamy ? C1 c2 c3 ?

milet:
Nie mam pojęcia, jak sprawdzić. I nie, nie było nic czuć - żadnego dymu, gorszych osiągów, żadnej kontrolki. Po prostu bez ostrzeżenia wielkie bum ;-)

Olej nie wiem - 9 miesięcy wcześniej był na przeglądzie w ASO, więc pewnie zalecany przez Jaguara.

nordyk:
Yhy, olej wymieniam co 10tkm i żona co jakiś czas sprawdza poziom oleju w jednym i tym samym miejscu - garażu. Może U Ciebie olej był bardzo ropą rozrzedzony. Nie ufaj serwisom

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej