Witam serdecznie.
Wiem, że wielu z was miało lub ma problem ze skrzynią biegów. Ja wymieniłem całą skrzynię (nie regenerowałem) po przejechaniu 2000 km, zaczął się problem z przełączeiem (włączeniem ) biegu. Zablokowała sie skrzynia. Po dłuższym próbowaniu przełączenia biegu był moment, że pstrykało coś głośno i można było włączyć bieg. Ale to bardzo upierdliwa sprawa. Nigdzie nie mogłem i nie mogę znaleźć pomocy. W chwili obecnej za każdym razem muszę awaryjnie odblokować skrzynię (cofam śrubokrętem ) taki elektromagnes, który znajduje się w dolnej części skrzyni (patrząc jak się siedzi za kierownicą).
1. Czy ktoś ma schemat jak się rozbiera elementy lewarka zmiany biegów - jak go wyjąć
2. Czy jest taka możliwość aby zepsuło się coś w lewarku zmiany biegów
3 Czy jest coś takiego jak sterownik skrzyni i on ma wpływ na brak możliwości zmiany biegów
4 Czytałem coś takiego jak położenie (prawidłowe) lewarka zmiany biegów - o co chodzi może ktoś wie
Proszę o pomoc i ewentualne podpowiedzi co z fantem zrobić