Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

wentylator

<< < (2/2)

marian _xjs:
dzięki bardzo za informacje

Demo:
Odgrzewam kotleta bo ostatnio mialem to samo, oba wiatraki chodzily bez przerwy podczas jazdy jak i po dluzszym np tygodniowym postoju, co zalaczylem wlacznik pradu to od razu wlaczaly sie wentylatory na full biegu. Przeczytalem ten watek i postanowilem najpierw przeczyscic wszystkie styki elektrokontaktem bo auto w koncu ma juz swoje lata oraz zimowalo i co 2-3 tygodnie raz go przepalalem wiec moglo akurat cos zasniedziec.
Termowlacznik spryskany - nic to nie dalo, czujnik temperatury nowy wiec nawet go nie sprawdzalem, kabelek od wiatrakow wyjety i spryskany ale go nie podlaczalem, dalem prad i wiatraki nie chodzily, podlaczylem ponownie i znow chodza bez przerwy wiec na sam koniec pozostawilem sobie przekaznik, zastosowalem sie do instrukcji JaguarXJ6 i gdyby ktos mial ten sam problem to moze od razu postawic na przekaznik ale opisze w jaki sposob mozna sie latwo do niego dostac bo niepotrzebnie rozbieralem wiecej elementow by odchylic spojler i stracilem na to dosc czasu.

A wiec najpierw zastosowalem sie do instrukcji wiec odkrecilem 2 sruby ktore trzymaly spojler z lewej strony zderzaka by go odgiac i dostac sie do przekaznika ale dalo to tyle ze spojler lekko sie odgial i trudno mi bylo wsadzic nawet reke, trzeba by odkrecic jeszcze srube w wewnetrznej czesci nadkola ktora trzyma jednoczesnie spojler oraz czesc nadkola, ja dodatkowo zdjalem kolo i odkrecilem jeszcze 3 sruby ktore trzymaly owe nadkole bo gdy spojrzycie na zdjecie pelnego zdjetego spojlera
https://blackcherryjaguar.com/products/jaguar-xj40-xj-front-lower-valance-spoiler-splitter-86-92-models-skirt-lip?variant=28425527817
to widac ze jest "pelniejszy" niz sama hokejka wiec na podstawie tych zdjec stwierdzilem ze trzeba to nadkole odkrecic by poluzowac calosc i wtedy ten caly bok sobie spokojnie odciagnac.

Pomyslalem do tego by jeszcze poodkrecac sruby na oslonie pod lewa lampa przeciwmgielna bo na chlopski rozum tam byloby wygodnie siegnac reka no i wlasnie po jej odkreceniu okazalo sie ze jest wszystko na wierzchu, piekny dostep obiema rekami a i nawet moze nogi by wsadzil :D U mnie przekaznik byl juz drutowany z tego co widzialem, obklejony masa bo byl pekniety i ogolnie nameczylem sie zeby go wyjac bo mocno trzyma, w koncu gdy sie to udalo to chcialem z automatu go wyrzucic i kupic nowy ale ciekawosc wziela gora i spryskalem wszystko elektrokontaktem, podlaczylem i... wszystko wrocilo do normy, dziala i trzyma sie swietnie, wentylatory umilkly.
Przekaznik zielony z napisem Jaguar, wyprodukowany w Niemczech a z tylu znaczek Forda  :-gwizd sadze ze umieszczony od nowosci ale jak dziala to dziala :) Takze polecam najpierw odkrecic oslone pod lewa lampa przeciwmgielna i jesli tam wam bedzie ciasno to trzeba jeszcze poluzowac czesc nadkola i wtedy caly plastik spojlera od nadkola przechodzacy dolem do oslony lampy  przeciwmgielnej jest luzny i mozna go przesuwac co czyni dostep lepszym. Taka moja rada. Pozdrawiam.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej