Autor Wątek: Ręczny  (Przeczytany 1426 razy)

Offline basia26

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 47
  • S type 3.0 v6 2002 rok
Ręczny
« dnia: Kwiecień 20, 2018, 23:07:35 pm »
Witam
Jak włączę ręczny hamulec to zdecydowanie bardziej zaciąga się prawe koło
Czuć to tak że obnizy się prawy resor
Gdzie tkwi przyczyna
Proszę o wskazówki
Jak samemu to naprawić

Offline Maciejcat

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 2.882
  • S- TYPEK 3.0 V6 1999 piêkna butelkowa zieleñ
Odp: Ręczny
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 20, 2018, 23:27:33 pm »
 Domowy sposób ustaw dźwignię na N , podnieś auto  na lewarku  zaciągnij hamulec ręczny  i zobacz które koło hamuje , to które nie hamuje tam tkwi problem , możesz też jechać na stację diagnostyczną i sprawdzą Ci hamulce na rolkach .
CATERPILLAR - 30 lat minê³o tak szybko

Offline basia26

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 47
  • S type 3.0 v6 2002 rok
Odp: Ręczny
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 20, 2018, 23:55:56 pm »
Ok super pomysł
A jak rozwiązać ten problem
Co może być powodem

Offline Zdrapciooh

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 440
  • S-Type 2004 2.7 Diesel Sport
Odp: Ręczny
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 20, 2018, 23:56:23 pm »
Żeby sprawdzić, to tak jak pisze kolega jw. A co do prawdopodobnej przyczyny, to na kole na którym na zaciągniętym nie siada, to zacisk się zapiekł. Nie pamiętam, który masz rocznik, jedne roczniki z tyłu mają osobny komplet klocków do ręcznego (starsze), a jedne mają i ręczne i hamulec zasadniczy na tych samych klockach (nowsze, chyba to wszystkie z poliftowym zawieszeniem). Jeśli zacisk się zapiekł, to trzeba go demontować i spróbować rozruszać, jak nie da rady to trzeba wymienić.
Jest: XF 2015 2.0t Luxury
By³: S-Type 2.7d Sport