Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Parownik klimatyzacji

<< < (2/2)

Unitronic:
Jak coś ja mam sprawny parownik. Co prawda samochodem nie jeździłem. Ale demontowalem sprezarke i chlodnice i musialen odsysac gaz. Także uklad szczelny.

sebek1111:
Szczelnosc bardzo latwo. Podlaczasz sprezone powietrze i zanurzasz w wodzie.

jarek-jerryjag:
W Jagach xj40 z 1993-1994  były duze problemy ze szczelnością  parownika.  Fabryka używała jakieś złe kleje do sklejania tych rurek .  kupić urywany  to moze być tez problem jedynie gdy ktoś wymienił  na nowy . Ja swego czasu  kupiłem w 2000 roku nowy Parownik ale nigdy go nie montowałem . Ponad rok temu wysłałem znajomemu do Polski i  jak mechanicy  go montowali to stwierdzili ze ciągle trzyma podciśnienie . Fabryka montowała gumowe korki  na końcach  rurek .
 Wyjęcie parownika jest  bardzo pracochłonne  tak ze jak  juz wymieniać to być pewnym czy ten drugi jest szczelny.
 tak jak sebek1111  pisze  warto sprawdzić gdzie cieknie . Ja czasami używam azot sprawdzając szczelność A/C.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej