Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Wolne obroty

<< < (2/2)

Gonzalles:
Na początek wyczyść całą drogę od filtra powietrza do kolektora dolotowego, demontując elementy. Sprawdż czy między przepustnicą a dolotem jest uszczelka lub silikon odporny na temp, jeśli nie, demontaż i uszczelnianie. To tyle na początek, jeśli nie pomoże dopiero wtedy szukaj dalej.Przyda się spray do czyszczenia gażników. Jest trochę na forum opisane na ten temat.

katar83:

--- Cytat: Generał Lee w Kwiecień 10, 2018, 18:10:24 pm ---Może to pytanie nie na miejscu, ale czy IACV to właśnie silnik krokowy?

--- Koniec cytatu ---

Tak. IACV to silnik krokowy. Jak obroty ci sie czasem zacinaja na ponad 2000 to pewnie przepustnica sie nie domyka a wtedy krokowiec nie dziala w ogole, stad wysokie obroty. Zaczalbym od obejrzenia przepustnicy, sprawdz jak wygladaja obroty jak ja zamkniesz recznie, jak sie przycina jest do wyczyszczenia. Jak domyka sie normalnie to wtedy czeka cie regulacja czujnika polozenia przepustnicy po tym jak calosc wyczyscisz. Czujnik na wolnych obrotach powinien pokazywac miedzy 0.57V a 0.62V i wtedy bedziesz mial normalne obroty.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej