Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Skrzynia kątowa ("reduktor") - regeneracja, wymiana i wszystko inne.

<< < (14/22) > >>

sztandi7:
Swoją drogą - ile mogę cenić kompleksowo zregenerowany reduktor ? Kupiłem używkę, która też wyje i jak regeneracja jednej sztuki mi wyjdzie to to samo planuję zrobić z drugą. Zęby bez żadnych uszkodzeń - regeneracja zawierałaby płukanie po syfie, wymianę wszystkich 9 łożysk plus nowe uszczelniacze półosi. Oczywiście razem z papierem z firmy, która to regenerowała. 1600-1700 zł to chyba lekko biorąc pod uwagę ceny używek w stanie nieznanym? Tylko kto to kupi za tyle kasy  :-hehe

ziutek567:
sama kwota łożysk, uszczelniaczy, oleju do tego to już około 900zł

sztandi7:
Koszta znam bo wszystko już pozamawiałem. Dlatego zastanawiam się nad opłacalnością robienia drugiej sztuki.

ziutek567:
to jak z regenerowanymi skrzyniami. Drogie ale kupiec sie znajdzie

ziutek567:
Miałem tu pisać ostatnio z zapytaniem czy aby na pewno do tylnego dyfra powinno sie zalewać 75w140 skoro nie ma żadnych mechanizmów ciernych, odpowiedziałem sobie sam dzisiaj na to pytanie. Albo to wina łożyska że nagle sie poddało chociaż wymienione było na jesień, albo włąśnie tego dodatku LS bo od 3 dni wyje mi dyfer aż z ciekawości odkręciłem korek bo myślałem że wyleciało wszystko i moim oczom ukazały sie eleganckie błyszczące opiłki. Nie chce mi sie robić już tego trupa tylko napiszcie jaki olej lać jak kupie drugi dyfer bo ręce już opadają :-cry

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej