Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Skrzynia kątowa ("reduktor") - regeneracja, wymiana i wszystko inne.

<< < (11/22) > >>

q_nerk:
sprawdź dokładnie przednią prawą półoś - postają luzy między kielichem a wałkiem który wychodzi z kontówki/skrzyni.

sztandi7:
Tyle, że niecały tydzień temu wymieniłem obie półosie i kątówkę - bez efektu. Dyferencjał to jedyne co mi zostało. Pisałem o tym wyżej... Noo i krzyżaki wału w sumie nie były ruszane. Reszta potencjalnych wyjców powymieniana.

q_nerk:
A łożysko na wale jest dobrze osadzone?

sztandi7:
Profesjonalna firma od wałów to robiła razem z wyważeniem, więc mniemam że tak. Sprawdzić wiualnie raczej się tego nie da.

sztandi7:
U mnie drgania po wymianie reduktora i półosi wynikają z tego, że wymienione elementy także mają luzy. Lata bardzo półoś na prawym przegubie wewnętrznym z tym, że po oględzinach wynika to, że wcale niekoniecznie może to być wina przegubu tylko samego reduktora, bo lata cały wałek wchodzący do niego a półoś wstępnie wygląda ok. Czy faktycznie tak może być ?

Jutro będziemy rozkładać reduktor, żeby zobaczyć co w trawie piszczy, a w piątek wymienimy profilaktycznie dyfer, który chyba jest odpowiedzialny za wycie, bo udało mi się kupić dyfer o niewielkim przebiegu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej