Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Skrzynia kątowa ("reduktor") - regeneracja, wymiana i wszystko inne.
CiGaR:
Panowie, rozbierał ktoś lub był przy rozbieraniu tzw. reduktora? Cieknie mi z miejsca gdzie złączone są dwie części obudow. Chce kupic kpl. uszczelnień i zlecić wymianę, tylko przed tym wolę wiedzieć jak to jest zbudowane. Ten reduktor jest sklejony jakimś specjalny klejem i skręcony, czy na łączeniu jest uszczelka?
sztandi7:
Uszczelnienie jest na klej.
greenhunter911:
Koledzy, skrzynka rozebrana. Możecie mi krótko powiedzieć, które jej elementy należy wymienić aby przestała "stukać" przy puszczeniu sprzęgła? Głównie po to ją rozebrałem... Rzeczywiście wymiana łożysk oraz uszczelniaczy zdziała cuda przy tym "stukaniu"? Co w tej skrzynce pada po 250tys km, że słuchać głuche uderzenie przy każdym puszczeniu sprzęgła, szczególnie przy ruszaniu na pierwszym biegu oraz już mniej na drugim?
sztandi7:
Bardziej bym homokinetyki na wale obstawiał a nie kątówkę.
greenhunter911:
--- Cytat: sztandi7 w Marzec 30, 2019, 16:41:55 pm ---Bardziej bym homokinetyki na wale obstawiał a nie kątówkę.
--- Koniec cytatu ---
Czyli, rozwiń jeśli możesz. Wał do wymiany?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej