Dział Techniczny > XK8/R (1996 - 2006, jako x100), XK (2007 - 2015 jako x150)

XKR - tearcze plus klocki

(1/2) > >>

Jordan:
Witam serdecznie klubowiczow i pasjonatów!

od jesieni jestem szczęśliwym posiadaczem XKR z 2007r. Wiosną chciałbym wymienić mu tarcze+klocki. Na podstawie postow z wątków dotyczących różnych kotów zdaje się, że polecane tarcze to zimmermany a klocki to red stuffy ECB. Czy ktoś ma taką kombinację w swoim XKR? Co polecacie? Moj styl jazdy jest daleki od sportowego, ale jest w miarę zdecydowany, czasami agresywny. Ciężko sie opanować jak już się usiądzie za kierownicą. Z góry dzieki za odpowiedź.

KRISS:
Kup oryginały jeżeli chcesz hamować powyżej 160 kmh bez telepiącej się kierownicy.

Jordan:
No to pozamiatałeś  :). A robił ktoś może tuning hamulców do XKR? Zestaw lepszy niż oryginały, niekoniecznie tańszy?

KRISS:
Alcon, brembo z Vantage, zaciski z Suva, carbon kity, co tam sobie chcesz.
Chcesz naprawdę dobrze hamować - zmień zacisk, zostaw tarczę.
http://allegro.pl/range-rover-sport-l494-brembo-zaciski-przod-i7238490913.html
Sport ma tarczę 360 xkr 355 powinien się zmieścić i wtedy masz coś tak jak vantage v8. Zapakuj sobie do tego brembo  na 4 kółka i tyle.
Wyhamowuje Range Rovera, wyhamuje XKR-a

http://allegro.pl/aston-martin-zacisk-prawy-przod-brembo-6-tloczkow-i7139313301.html#thumb/1 albo to, w zasadzie wydaje mi się, ze powinien wejść nawet 1do1 jak to db9 to raczej na pewno, najwyżej jakieś adaptery się wpakuje.

Zimmermany w panamerze gts i turbo (390 mm) się gną i wibrują niestety.

a jak masz naprawdę budżet to wstaw sobie AP Racing i będziesz zadowolony

Sabbath:
Ja mam w Jaguarze XJR serii X300 zestaw tarcz EBC Turbo Groove + klocki EBC Red Stuff i hamuje to świetnie ale pod warunkiem że sie trochę rozgrzeją bo w cywilnej jeździe są bardzo twardymi klockami i dokąd tarcza się nie rozgrzeje to hamowanie jest ok, ale później już po prostu świetne.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej