Autor Wątek: Problemy na benzynie  (Przeczytany 1305 razy)

Offline supositorio

  • Aspirant
  • Wiadomości: 5
  • Kocham to forum
Problemy na benzynie
« dnia: Marzec 03, 2018, 15:20:19 pm »
Witam wszystkich na forum . Jestem od niedawna w posiadaniu Kota Jaguar x-type 2.5 4x4 . Samochód zakupiłem nie dawno ale mam problem z pracą silnika na benzynie . Samochód ma instalacje gazową stag 300. Samochód na gazie pracuje idealnie pedał gazu jest czuły samochód pracuje równo nie ma problemu , dynamika silnika jest zachowana . Problem zaczyna się głownie rano przy aktualnych mrozach samochód na benzynie odpala poprawnie lecz po chwili zaczyna na wolnych obrotach rzucać oraz strzela z tłumika . Silnik traci moc oraz pedał gazu nie jest już tak czuły po delikatnym wciśnięciu nagle skacze do 3000 tys obrotów . Nie wiem czy jest to też istotne ale napięcie na alternatorze spadło ładowanie poniżej 13,3 . Jestem w tym zielony a mechanik nie ma czasu obecnie na dojście co jest problemem . Może ktoś z was miał ten problem lub udało się go rozwiązać . Jeśli stworzyłem nowy temat a było to już poruszane kiedyś proszę o link bo nie mogę znaleźć . Bardzo proszę o pomoc  :-help Dodatkowo dodam ze wyskakuje bład wypadanie zapłonu .

Offline q_nerk

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 584
Odp: Problemy na benzynie
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 03, 2018, 22:06:07 pm »
Masz gaz  i emulator ciśnienia paliwa (jeśli go masz) do wyregulowania. Odepnij aku na 10min a później pojeździj nieco na benzynie to doraźnie uleczy odpalanie na benzynie.

Offline voitec

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 876
Odp: Problemy na benzynie
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 04, 2018, 09:51:15 am »
Dokładnie jak kolega wyżej napisał. Później w wyszukiwarce wpisz P0191 i jak trochę poczytasz, to będziesz wiedział co kotu dolega.
X-type 3.0 Estate '05 LPG
X-type 3.0 Sedan '01 LPG

Offline sztandi7

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 983
  • Trzeba mieć fantazję